diplomski rad
Usporedba znanja medicinskih sestara Zadarske županije u odnosu na opću populaciju o zdravstvenoj važnosti konzumiranja prehrambenih vlakana

Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel zdravstvenih studija

Citirajte ovaj rad

Ljubičić, M. (2015). Usporedba znanja medicinskih sestara Zadarske županije u odnosu na opću populaciju o zdravstvenoj važnosti konzumiranja prehrambenih vlakana (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:176:163690

Ljubičić, Marija. "Usporedba znanja medicinskih sestara Zadarske županije u odnosu na opću populaciju o zdravstvenoj važnosti konzumiranja prehrambenih vlakana." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel zdravstvenih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:176:163690

Ljubičić, Marija. "Usporedba znanja medicinskih sestara Zadarske županije u odnosu na opću populaciju o zdravstvenoj važnosti konzumiranja prehrambenih vlakana." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel zdravstvenih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:176:163690

Ljubičić, M. (2015). 'Usporedba znanja medicinskih sestara Zadarske županije u odnosu na opću populaciju o zdravstvenoj važnosti konzumiranja prehrambenih vlakana', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel zdravstvenih studija, citirano: 13.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:176:163690

Ljubičić M. Usporedba znanja medicinskih sestara Zadarske županije u odnosu na opću populaciju o zdravstvenoj važnosti konzumiranja prehrambenih vlakana [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel zdravstvenih studija; 2015 [pristupljeno 13.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:176:163690

M. Ljubičić, "Usporedba znanja medicinskih sestara Zadarske županije u odnosu na opću populaciju o zdravstvenoj važnosti konzumiranja prehrambenih vlakana", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel zdravstvenih studija, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:176:163690

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.